Den sista ilskan mot dig.

Jag har så mycket aggressioner emot en viss person just nu, jag är så arg arg arg.
Du är falsk och dryg och tänker bara på dig själv. Du ändrar dig för att vara som alla andra och det finns ingenting av den riktiga DU kvar längre. Du har blivit en annan person och jag blir så irriterad och arg när jag tänker på det så jag vet inte vad jag ska göra. Jag skulle bara vilja skrika på dig tills mina ord gick in och du förstod allting.

Jag skulle vilja fråga dig vad det är du håller på med och vem du tror att du är. Jag undrar verkligen vad du tänker!? Det är den största frågan, vad tänker du egentligen? I vår ålder borde man ha lärt sig lite vett, hur man beter sig mot människor. Tydligen är du lite längre ner på mognadsstegen än de flesta andra när det rör den biten.

Jag är så jävla besviken på dig och det finns så mycket jag skulle vilja säga, och så mycket jag önskar att du hade sagt. Nu är det tyvärr försent, och jag tänker lägga det bakom mig. Att det blev såhär är helt sanslöst, men från och med NU lägger jag ner.

Det här var mina allra sista ord och min sista energi jag tänker slösa på dig.

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0