thank god its friday

Och inte vilken fredag som helst! Min älskade jimmie klarade sin uppkörning idag och har därmed körkort nu! Underbaaaaaart! Så nu räknar jag med att slippa kalla försenade äckliga bussar och tåg ;) Nej, men ikväll ska vi i alla fall glida omkring lite och bara vara glada och lyssna på musik. Och helt enkelt se var vägen bär oss.

Dagen har varit helt ok, fick skjuts till skolan imorse och det är alltid skönt. Sen var skoldagen inge speciell, men den rullade på. Det gick för en gångs skull oxå rätt smidigt att ta sig hem. Nu sitter jag här nyduschad och lite hungrig, Pernilla och Erica sitter oxå här och käkar lite. Jag har inga planer direkt för kvällen så jag får se hur dagen fortsätter. Men hur som helst är det fredag och jag är på bra humör! :)

Ha en trevlig fredag allihop
Love, Martina

Kommentarer
Postat av: pills

Fan va kul :D du får hälsa grattis !

2009-11-20 @ 17:21:06
URL: http://tuuddiluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0