SKITDAG

dumma dumma tågen, dumma väckarklocka... Ja det var ingen bra dag. Men nu ska jag försöka vända den, äntligen hemma efter massa strul. Sitter och lyssnar på min irländska musik som vanligt och försöker lugna ner mig lite. Senare ikväll blir det bio med Jimmie, Jennica och Toffe. Så det blir trevligt! Vet inte ännu vad vi ska se men det blir nog bra hur som helst. Skönt att göra något kul en sån här dag, annars fortsätter den lätt i samma stil... Så nu har jag bestämt mig att det ska bli en bra kväll :)
Love, Martina

Kommentarer
Postat av: Din kära syster

Ja det var en riktigt dum väckarklocka, eller egentligen en riktigt dum dag från första början. Jag skulle stannat hemma! :)

2009-11-18 @ 22:49:26
URL: http://purcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0