Nyklippt!

Har varit en rättså bra dag, skolan var helt okej. Slutade kl ett så det var skönt. Satt kvar en stund efteråt med Lisa Amanda och Nicki och planerade lite om morgondagen då vi ska på ett litet studiebesök på Colin Leclair i Södertälje, min gamla skola! En del av vårat projektarbete. Efter skolan så tog jag och Sandra en långpromenad runt omkring i största delen av Salem tror jag ;) Det var mysigt! Hon hade sin lilla busvovve med sig oxå, en riktig gullis. Liten rottisvalp som jag inte alls var rädd för faktiskt, puh! :) Efter det åkte jag till Jimmie ett tag, sen ner till Rönninge och klippte mig. Har aldrig varit såhär korthårig förut någonsin! Det är fint men grymt ovant. Men det behövdes göra något, var trött på att se ut som ett troll varje morgon. Så nu är det uppklippt och kort. En nackdel är tyvärr att det blir mycket mycket lockigare... Hm. Pudel alltså. Men tack Gud för plattången! ;) Snart är det dags för DHW, yay! Ha en trevlig kväll alla glada :)
Love, Martina

Kommentarer
Postat av: anna

Haha nej de va inte mina mackor de va pierres båda två :p aa de skulle va grymt, men de e mkt pengar så man måste ju verkligen plugga då inte bara skratta..

2009-11-11 @ 09:52:26
Postat av: pills

du får ta en bild på håret :D vill se ! :D

2009-11-11 @ 11:01:38
URL: http://tuuddiluu.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har du kortare hår än mig nu? :D Bildbildbild!! :D

2009-11-11 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0