mys måndag.

Jag är superdupertrött... :O
Vaknade vid 6 hos Laila av Jimmies klocka. Han skulle upp och köra och skulle vara tillbaka runt 8. Jag låg och halvsov dom två timmarna, slumrade till och vaknade hela tiden och drömde massa såna där konstiga drömmar ni vet. Som man drömmer när man är halvt vaken och halvt sovande. Zombie med andra ord. Sen tog jag och älsklingen tåget hemåt vid 9-tiden. Köpte med oss god frukost och varm choklad<3 Jättemysigt att sitta på tåget och äta och vara lite sömnig bredvid världens bästa kille! Jag hade haft grymt ont i magen sen jag vaknade men när jag hoppade av tåget i Södertälje Syd så var det outhärdligt, men som tur var kom min grymma awesome mami och hämtade mig. Nu sitter jag hemma och väntar på att orka med nästa kapitel i rättskunskapboken. Det går inte så snabbt för mig... Men vi har i alla fall en härlig brasa igång! Nä nu ska jag försöka läsa nästa kapitel...
Love, Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0