Ledig

Grymt skönt, ledig måndag idag! Skönt med en lugn början med att komma tillbaka till skolan. Lördagen var trevlig, inflyttningsfest hos Jennica och Toffe sen ut. Men jag och Jimmie åkte hem rättså tidigt till honom. Igår på fars dag firade jag självklart pappa <3 åkte först till Jennica och Toffe och kollade på film tillsammans med Jimmie, sen åkte vi hem till mig och hade mysig middag med familjen. Åkte sen hem till Jimmie igen och sov. Nu sitter han och spelar tråkigt TVspel och jag sitter och gör allt man brukar göra på datan. Facebook, blogg och Greenday - 21 guns på youtube. Snart tänkte jag faktiskt färga håret sen får vi se vad vi hittar på. Ha en bra dag!
Love, Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0