bra helg

fredagen blev som sagt mest glida runt, vi hämtade upp kenneth sen åkte vi hem till jennica och toffe ett tag, trevligt. resten av kvällen åkte vi bara omkring, jag visade jimmie ytterjärna (wiii det finns faktiskt spännande saker att titta på i järna oxå) och åkte till salem. igår sov vi rätt länge, superskönt! på eftermiddagen träffade vi jimmies mamma och moster och åkte och fikade på röda cafét. På kvällen var det en helt oplanerad spontan fest hemma hos pierre, riktigt trevligt. idag har jag tagit det superlugnt, bara kollat på idol och fixat i ordning mig lite, jimpa kommer snart hit sen ska vi på bio ikväll med ett stort gäng för en gångs skull det blir nog trevligt. Ska se 2012, INTE jag som har valt kan jag tillägga :p
Love, Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0