trevlig kväll

Har haft en trevlig kväll på fridays, underbar mat har dom där! sen var det ju såklart trevligt sällskap :) nu är jag i alla fall hemma igen, är inte alls trött så jag ska nog sätta på en film eller nåt. man vågar ju inte sätta på tv:n med tanke på att överallt verkar det ju finnas information om idol och jag VILL INTE VETA. jag ska kolla på reprisen okej!? Och ja, jag erkänner. Jag är Idol-nörd. Men så är det i alla fall och bara nu när jag loggade in på bloggen så stod det Tove eller Calle? Vilket gör att jag mer eller mindre VET att de två hänger löst. KUL. Aja förrutom det så är jag en glad och trevlig Martina idag visst :D såhär såg jag ut ikväll om någon är intresserad.

  

Love, Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0