nyfixat rum

sov hos jennica igår till idag, vi åkte väl till henne runt fem-sex tiden igår kväll.  sov sen där och sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen, ingen av oss mådde speciellt bra idag så vi har lufsat omkring i mjukisar och sovit, kollat på tv och käkat. superskön dag det behövdes. mami och papi kom och hämtade mig nu ikväll och så åkte vi hem och jag tog direkt tag i att fixa lite i mitt rum, jag som har världens finaste rum nu måste ju se till att det fortsätter vara det. Så nu har jag (med hjälp av mamma och pappa) satt upp tavlor och hyllor och det blev gorgeous. Det ser ut som en liten butik eller något, försökte ta lite bilder men kameran och jag blev osams. Jag lägger upp några ändå men ni får ursäkta att dom är oskarpa (jag var lite darrig på handen) och lite konstiga... aaaaaaanyway, såhär blev en del av det.


-fyra stycken LACK-hyllor med lite "temporära diverse föremål"


- två oerhört schysssta tavlor. T.v: jag och Jimmie på Jimmies
student. T.h: Anna, jag och Jennica i Egypten.


- A work of art. Nej då, men en pryl jag gjorde när jag var en
sisådär 12 barre. Tyckte den passade grymt bra där. Hm.


- Jul. På något väldigt väldigt väldigt mystiskt vis så har denna
lilla varelse smygit sig in i mitt rum. Detta då helt utan mitt
godkännande. Eftersom den inte har egna ben så riktas starkt
mina misstankar mot min julfrälsta kära mamma. Vid något
mycket lurigt och välplanerat tillfälle har hon ställt in den här
julkänslospridande saken i mitt rum. Hur som helst så måste
jag säga att det är väldigt mysigt med lite julstämning så den
är faktiskt välkommen där. Och dessutom, eftersom julen
tydligt och klart är Bara Min Mammas(!!!), så vågar man ju inte
ändra på en sån här otroligt viktig del i julpyntet.

Love, Martina


Kommentarer
Postat av: Ägaren till julen

Älskade unge, det är bra att du håller reda på vems julen egentligen är! ;)



Sötnos, du ska få din stjärna om du vill till ditt nya fina rum...



Pussar från julfrälsta mamma

2009-12-02 @ 18:49:27
Postat av: Amanda

Eftersom mor din lätt blir arg så gör du nog rätt i att låta den stå kvar... ;D

Superfint rum btw :)Puss

2009-12-02 @ 22:30:14
Postat av: Anna.

Grymt! Älskar mest de två ramarna med innehåll ;)

2009-12-03 @ 17:00:14
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0