Nya skor och hejdå Järna.

Nu är det dags för mig att sova, upp tidigt tidigt tidigt imorgon! Nästan inatt kan man säga. Som sagt flyger jag till Luleå för att träffa Jimmies släkt, fira nyår och mysa bara. Ska bli så härligt! Får väl se om jag kommer kunna uppdatera något när jag är där, ska i alla fall fota mycket! Nu är jag alldeles slut efter all packning så nu bums i säng. Farväl Järna ;)

Slänger upp bilder på mina nya skor btw :) Puss o kram SKUMBANAN.
(Checka in sista bilden så ser min fot och min hand i bakgrunden haha, snyggt!)

  





ADIOS <3


Kommentarer
Postat av: amanda

Superfina! Ha nu så himla mysigt och roligt i Luleå :) Hälsa J från mig. Pussokram

2009-12-28 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0