inte glad längre

Mitt hår är helt helt helt orange... skulle ju göra en avfärgning och då blir det ju liksom orange om man hade svart innan. Men efter det skulle jag göra ljusa slingor som jag trodde skulle göra saken bättre. NEJ. Inte bra Martina. Nu är jag ännu mer orange. Hjälpte inte ens med silvershampoo... Så nu är jag sådär lagom läcker till nyår och allt. Och ska upp och träffa Jimmies släkt, ja men tjena... Nej det får nog bli brunt imorgon. Jag vågar inte ljusa upp det något mer, de kommer gå av. Gjorde redan det i luggen lite. VARFÖR HAR JAG SÅN OTUR!? Tur att jag ska vara med mina pinglor imorgon dom får mig i alla fall alltid på bättre humör. Och förhoppningsvis kan dom hjälpa mig att rädda kalufsen!
Aja, so long adios och hejdåååååå.

saknar mitt blonda fina välvårdade hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0