hej mitt vinterland

lasse var kanon igår, visserligen satt jag med mössa, halsduk, flera lager tröjor och en fet jacka men vad gör man inte... allt för dej lasse! det var riktigt bra. mysigt med mami, papi, syster och världens bästa pappa-syster! det bästa var att han gjorde elegi där på slutet, trodde det var kört men ICKE. Saknade däremot änglar, annars var det så bra det kunde bli.

kors i taket vilket väder! väldigt mysigt tycker jag. tyvärr är jag fortfarande sjuk och kan inte gå ut och göra några snöänglar... sitter istället inne och pluggar inför två prov imorgon, skitkul! helt ensam oxå, och bara skit på tv. men jag blir i alla fall glad när jag tittar ut :)


     

Love, Martina


Kommentarer
Postat av: vbps

Åh, fina bilder! Och jag håller med, det var supermysigt igår! Bästa Lasse och bästa sällskapet = kanonkul. Duktig du är som pluggar :)Lycka till med proven imorgon o krya på dig massor. Pusselikram

2009-12-15 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0