FÄRDIG

ÅH gud vad underbart, nu är jag klar med allt skolarbete från den här terminen. Hade en lång restlista (som vanligt, uhm....) men nu är den avklarad! Gjort alla prov, inlämningsarbeten, läxor, analysuppgifter och rapporter. Dessutom med bra resultat! Känner mig riktigt nöjd, och nu är det bara en endaste dag kvar i skolan innan ett grymt jullov (UTAN NÅGOT SOM HELST PLUGG). Morgondagen blir dessutom en riktig chilldag, bara avslutning i aulan och fika. Sen är jag ledig i TRE VECKOR. Underbart lovely fucking wonderful!!!! Peace out little G.
Love, Martina

Kommentarer
Postat av: Anna.

Tack hjärtat, har tagit den alldeles själv ;)



va duktig du är! Då tycker jag vi ses ofta på de där lovet :)

2009-12-17 @ 21:47:40
URL: http://lilljenssen.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma

Du är världens duktigaste unge... Jag är så stolt över dig och du har all rätt att verkligen vara enormt nöjd med dig själv - vilken insats du har gjort!

2009-12-22 @ 10:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0